joi, 14 martie 2013

RECUPERARE TAXĂ AUTO, TIMBRU DE MEDIU, TAXĂ POLUARE


Cabinet de avocat se implica activ in recuperarea oricarui tip de taxă achitată (taxă auto, taxă de înmatriculare, etc). Se poate recupera orice taxă platită, chiar dacă nu mai sunteţi proprietarul maşinii şi dacă aveţi copii după documentele acesteia, precum: contract de cumpărare (factură) din care să reiasă că autovehiculul a fost achiziţionat dintr-un stat membru U.E., decizia de calcul a taxei, chitanţa de plată a taxei, cartea de identitate şi certificatul vehiculului.

         Se poate recupera orice taxă plătită în ultimii 5 ANI!

          Costurile sunt reduse, se percepe un onorariu negociabil, în funcţie de suma ce urmeaza a fi recuperată şi o taxă de timbru de 39 lei. Toate aceste cheltuieli vor fi recuperate de la A.F.P., inclusiv dobânda legală pentru suma plătită cu titlul de taxă.

De asemenea se pot înmatricula autovehicule fără plata taxei auto.

16 comentarii:

  1. buna am o skoda inscrisa in 2010 am achitat taxa nu am vandut masina taxa am platit 52 mil. lei vechi sa mai poate recupera cumva. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. sarumana dna avocat am platit taxatimbru di 2013 si nici acum nu am vazut nici un ban de la statul roman mentionez ca am avut avocat si tot degeaba ce ma sfatuiti dvs ?cu respect as dori un raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!
      Contează când ați plătit taxa în 2013, ca să vă pot da un răspuns, pentru că legea privind timbru de mediu a suferit două modificări în cursul anului 2013.

      Ștergere
  3. sarumana dna avocat am platit taxatimbru di 2013 si nici acum nu am vazut nici un ban de la statul roman mentionez ca am avut avocat si tot degeaba ce ma sfatuiti dvs ?cu respect as dori un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, ma intereseaza daca pot recupera taxa de timbru platita in septembrie 2014 (in jur de 2000€)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, ma intereseaza daca pot recupera taxa de timbru platita in septembrie 2014 (in jur de 2000€)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara!
      Momentan vă sfătuiesc să mai asteptați, pentru că a fost sesizată Curtea de Justiție a Uniunii Europene în privința legalității taxei de timbru, dar încă nu s-a pronunțat. Astfel, dacă introduceți acum o cerere de restituire a taxei de timbru aceasta va fi respinsă.
      Ulterior, în funcție de soluția CJUE vom ști cu certitudine dacă se mai restituie sau nu timbrul de mediu.

      Ștergere
  6. buna ziua

    Eu am doar chitanta la o taxa iar la restul am chitantele si deciziile privind stabilirea sumei reprezentand timbrul de mediu pentru autovehicule,sunt singurele acte pe care le mai am ca am vandut masinile si nu mai am cartea certificatul si restul actelor pot face ceva? In total sunt 5 taxe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!
      Când ați achitat taxele respective? Dacă sunt timbru de mediu, vedeți răspunsul de la mesajul anterior.
      Restul documentelor necesare pentru formularea unei acțiuni in instanță ar trebui să le puteți procura de la Serviciul de Înmatriculări.

      Ștergere
  7. Buna ziua,

    Am platit taxa in 2009, undeva in jur de 12000 lei, as vrea sa recuperez , dar nu mai detin documentele, masina am vandut-o.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ziua
    am o masina din america si nu a fost inscrisa in europa
    se poate inmatricula fara taxa?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua pot recupera o taxa auto din 2008 in valoare de 900 euro?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata unde va pot gasi asi dori sa recup . o taxa auto din 2016

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna dimineata unde va pot gasi asi dori sa recup . o taxa auto din 2016

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara!Sunt din Galati,am cumparat o masina in 2017 si bineanteles ca am platit acea taxa de mediu existenta.Problema mea este ca nu am aflat la timp ca se restituie și nici nu am depus acea cerere.Spuneți.mi vă rog cepor face in cazul de fața?

    RăspundețiȘtergere